ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
ХАСКОВО
ПРОТОКОЛ №18
ОТ ЗАСЕДАНИЕ НА ОБЩИНСКИЯ СЪВЕТ, ПРОВЕДЕНО
НА 24.02.2017 ГОД.
РЕШЕНИЕ №393
І. На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, във връзка с чл.52, ал.1 и ал.2 от ЗОС, чл.9, т.3 от Правилника за общинските предприятия и чл.5, т.1 от Правилника за управление и организация на дейността на ОП „Туристически информационен център” – гр.Хасково, Общински съвет – Хасково:
1. Определя численост на персонала на ОП „Туристически информационен център” – гр.Хасково от 8 бр. на 9 бр.
2. Определя структура на ОП “Туристически информационен център” – гр.Хасково, както следва:
- Директор - 1 бр.
- Счетоводител-касиер - 1 бр.
- Главен специалист – Маркетинг - 1 бр.
- Главен специалист – Връзки с обществеността - 1 бр.
- Домакин, сграда – Монумент „Пресвета Богородица”
гр.Хасково - 1 бр.
- Домакин, сграда – църква „Успение на Пресвета
Богородица”, с.Узунджово - 1 бр.
- Продавач-консултант на щанд в Музеен център
на тракийското изкуство „Източни Родопи” - 1 бр.
- Домакин-чистач, сграда–Камбанария, гр.Хасково - 1 бр.
- Организатор, реклама и дизайн - 1 бр.
ОБЩА ЧИСЛЕНОСТ НА ПЕРСОНАЛА: 9 бр.
ІІ. Увеличава месечният фонд „Работна заплата” на ОП „Туристически информационен център” – гр.Хасково със 715 лв., като от 5 449,52 лв., става на 6 164,52 лв. Средствата да се осигурят от собствени приходи на Община Хасково.
ІІІ. Специалист „Организатор, реклама и дизайн” да бъде назначен след провеждане на конкурс, като минималното изискване за заемане на длъжността да бъде: завършено висше образование, специалност „Графичен дизайн”.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОБЩИНСКИ
СЪВЕТ – ХАСКОВО:
/Таня Захариева/